
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Exposició Espais Recobrats. Els nous usos del patrimoni industrial català
19 gener, 2018-18 febrer, 2018
Navegació d'Esdeveniment

Itinerància al Museu de les Aigües (AGBAR)
Dades d’interès
Dates i horaris: Del 19 de gener al 18 de febrer de 2018 en horari d’obertura del Museu (de dimarts a dissabte de 10 a 18 h, diumenges i festius de 10 a 14 h)
Lloc: Àgora Agbar, Museu Agbar de les Aigües
Més informació: http://museudelesaigues.cat
Entrada lliure
Sobre l’exposició
L’exposició “Espais recobrats. Els nous usos del patrimoni industrial català” fa un recorregut per les intervencions de reutilització del patrimoni industrial que s’han fet al llarg de les últimes dècades a Catalunya. És un projecte de l’arquitecte Ferran Pont i de la fotògrafa Teresa Llordés, i ha estat coproduïda per la Fundació Antigues Caixes Catalanes i el mNACTEC (Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya).
L’exposició reivindica els valors artístics, històrics i paisatgístics de l’arquitectura industrial i presenta exemples de reinvenció en aquest camp, com la reconversió d’antigues fàbriques en museus, escoles, biblioteques o comerços. S’hi presenta un repertori ampli de les formes d’abordar les intervencions de reutilització del patrimoni, que van des d’intervencions de gran transformació fins aquelles de caràcter minimalista en les quals es posa l’accent en el manteniment del paisatge industrial.